For privacy reasons Facebook needs your permission to be loaded. For more details, please see our Politică de confidențialitate.
I Accept

Optimizarea pentru motoarele de căutare pe micile și marile ecrane digitale presupune activități agreate și acceptate de Google. Google, acest prestigios centru de premiere a site-urilor este cel mai utilizat motor de căutare.

Dar, din păcate, există în branșă și neprofesioniști care pun efecte speciale neaprobate și folosesc cascadori și sosii mințind că sunt actorii din distribuția oficială. Acești trișori fac black hat SEO.

Noi, WhiteAd Media, ne delimităm de ei din start, încă din denumire.

Ne place îndeajuns de mult să atragem backlink-uri puternice și să creăm conținut de calitate pentru clienții noștri. Așa că orice site, pentru care facem SEO crește natural, organic și frumos, așa cum numai white hat SEO permite.

seo

SEO (acronim pentru Search Engine Optimization) este un cumul de acțiuni care determină Google să crească sau să scadă ranking-ul (poziția) unui URL la căutarea în searchbox a unor cuvinte cheie. Google are o armată de boți cu ajutorul cărora analizează zeci de factori de ranking. În funcție de rezultatul agregat, plasează site-ul în speță ori pe a zecea pagină de căutări, ori pe a doua, ori pe prima mai jos, ori tot pe prima dar mai sus, ori chiar pe primul loc (acolo unde cu toții ne-am dori să ajungem și să ne menținem, nu-i așa?).

 

 

Așadar, White Hat SEO vs Black Hat SEO – definiție și diferențe

White Hat Seo (pălăria albă) se referă la utilizarea strategiilor de optimizare, folosirea tehnicilor și tacticilor care se concentrează pe user experience – UX, pe publicul uman, respectând regulile și politicile lui Google. White Hat Seo este folosit mai frecvent de cei care  intenționează să facă o investiție pe termen lung cu site-ul lor. Se numește și SEO etică.

Black Hat Seo (pălăria neagră) dimpotrivă, folosește tot felul de tehnici pentru a ranka in Google, cu focus pe motorul de căutare și nu pe experiența publicului.

 

Tehnici White Hat Seo:

  • conținut fresh și relevant, cu informații de calitate și utile publicului;
  • obținerea de link-uri relevante de la site-uri cu autoritate cât mai mare, spam scor cât mai mic și pe cât posibil din nișa industriei în care se activează;
  • imagini și poze optimizate (cu atributul alt și comprimate);
  • titluri de articole, de pagini, taguri relevante;
  • densitate normală de cuvinte cheie (un cuvant cheie sa nu se repete mai des de 1, 2 ori la 100 de cuvinte).

Tehnici Black Hat Seo:

  • conținut duplicat;
  • aglomerare te cuvinte cheie într-un singur text / articol;
  • link-uri de legătură în exces de la site-uri mici;
  • link-uri și texte doar de fațadă (înscrierea în directoare este un exemplu);
  • comentarii spam pe bloguri.

 

White advertise simbolizează puritatea. White hat reprezintă eticul.

SEO etic este singurul recompensat cu adevărat și doar acesta aduce beneficii reale site-urilor. Niciun artificiu de moment – fiindcă minciuna are picioare scurte și pălărie neagră – nu reușește mai mult decât un foc de paie și o urcare de moment în poziția din Google.

Black hat SEO servește cel mult la stricarea credibilității acestui segment de marketing online și la reacții bruște și totale din partea Google.

OK. Alb – Negru am înțeles. Ce este cu GREY SEO?

Grey hat SEO este soluția de compromis a celor lipsiți de etică, mergând până într-acolo unde nu sunt descoperiți prea repede. Asta pentru ca așa-zișii specialiști gri să apuce să factureze și să încaseze contravaloarea serviciilor prestate înainte ca site-ul clientului să ajungă înapoi de unde a plecat sau chiar mai jos. Așadar, perfidia profesională a celor care încearcă să trișeze se manifestă prin amestecarea tehnicilor de black hat SEO cu cele white hat SEO.

Pentru că nuanțele de gri sunt mai greu de reperat față de negrul pur.

Este o metaforă vizuală utilizată pentru a ilustra dificultatea de a penaliza ceva ce se află la limita dintre etic și non-etic. Rezultatul campaniei SEO bazată pe astfel de tehnici se vor observa și vor fi lăudate, dar nu vor rezista testului adevărului. Mai ales că

Google schimbă regulile în mod periodic și „cowboy”-ii renunță, se lasă păgubași.

Totuși, avem încredere că boții gigantului Google sunt deja destul de evoluați încât să reacționeze și la asemenea lucruri. Este un război mut asemenea celui dus între protecția cibernetică prin sisteme antivirus și atacurile hackerilor; cum „arbitrul” schimbă jocul, cum partea black – cea negativă – se adaptează la schimbări.

Am detaliat puțin subiectul pentru a vă oferi câte ceva din realitățile domeniului în care activăm și pe care le blamăm până și în spațiul public. Ne delimităm de aceste practici. Vă asigurăm de etica noastră, garantată prin rezultate și feedback-uri primite de la clienți. Iubim ceea ce facem și ne bucurăm sincer de orice afacere care prosperă sau devine cunoscută inclusiv cu ajutorul nostru, pe cât ne este rolul de mic sau de însemnat.

Ne ocupăm cu promovarea business-urilor online

Promovăm afacerile prezentate printr-un site, având o suită de activități din care se distinge, prin recurența ei, activitatea de linkbuilding (obținere de rețea de link-uri externe către site-ul țintit). Cum facem acest lucru?

În mare parte, scriem cu pasiune și pricepere și publicăm materialele de calitate, cu precădere de tip advertorial, în presa de calitate, pe platformele de publishing foarte bine văzute de Google. În activitatea de promovare online a business-urilor, noi facem white hat SEO.

În acest wwwestern, WhiteAd Media este the good guy și personajul în care you can trust.