Conținut care insuflă încredere
Un conținut bun are putere să atragă și să fidelizeze clienții, inclusiv să crească notorietatea de brand.
Obiective de content marketing
Abordarea este menită să capteze atenția publicului vizat și s-o mențină atât de mult încât să genereze încredere, atașament, notorietate, leaduri și chiar vânzări.
Captarea atenției este posibilă doar printr-un conținut interesant, deosebit, iar menținerea atenției ține de calitatea acestuia. Brandul tău poate deveni încet, dar sigur, de încredere, iar de aici se deschid multe alte uși: atașament de brand (fidelitatea clienților), notorietate (awareness de brand), leaduri (cereri calificate) și chiar vânzări propriu-zise.
Ce content se folosește
Tot ce regăsești în format scris, grafic sau audio-video și nu este reclamă propriu-zisă ține de content marketing: postări pe blog, interviuri, newslettere, podcasturi etc.
La WhiteAd Media, serviciul de content marketing se axează doar pe unele formate, pe care te invităm să le descoperi, însă nivelul cantitativ și calitativ va fi cel potrivit pentru ca tu să beneficiezi la maximum de marketingul axat pe conținut.
rezultate
Descoperă și tu cum să beneficiezi la maximum de marketingul axat pe conținut
CONVERSIONS
ROI
MORE TRAFFIC
SUCCESS RATE