La ce folosește să îți promovezi astfel site-ul
SEO reprezintă o sumă de acțiuni de marketing care vizează optimizarea unui site pentru motoarele de căutare (în cele mai multe cazuri, Google), adică prezența cât mai sus în listă a site-ului tău în detrimentul altora în căutarea făcută de potențialii tăi clienți.
Reiese că totul se face pentru a-l mulțumi pe Google, însă reprezentanții gigantului au declarat în urmă cu câțiva ani că mult mai important este a mulțumi utilizatorul real. Așadar, toate eforturile sunt făcute pentru oameni, nu pentru (ro)boți.
Contentul (conținutul) a avut parte cel mai mult de modificări, iar „fabricile” de link-uri care trimiteau către site-ul clientului promovat de specialiștii SEO au fost oprite. Conta deja autoritatea platformelor online în care ajungeau articolele care promovau produsele/serviciile companiilor beneficiare, însă acum contează chiar mai mult în ranking, în listarea pe Google.
Autoritatea unui site reprezintă un indicator calculat în funcție de zeci de factori, unde rezultatul se întinde de la 1 la 100, valoarea 1 fiind minimul, iar valoarea 100, maximul, și care îi spune lui Google cât de demn de încredere este o platformă online sau alta. În acest context, o autoritate medie a unui domeniu .ro pe care sunt postate advertorialele se încadrează între 20 și 40.
De ce contează unde îți promovezi site-ul
A selecta numai platforme online care au autoritatea de peste 40 – fiindcă de la 40 la 60 se întinde plaja domeniilor cu autoritate ridicată – este ideal. Un articol pus aici este o scrisoare de recomandare, așa că motorul de căutare Google va aprecia faptul că un link ce duce către site-ul tău se află într-un text publicat pe un site atât de demn de încredere și va recompensa site-ul la care duce link-ul.
Vei observa negreșit că nu te vei mai situa pe a zecea pagină de rezultate ale unei căutări, ci pe a treia, apoi pe a doua și, de ce nu, pe prima pagină în Google, acolo unde site-ul tău devine cu adevărat vizibil și relevant pentru majoritatea celor care caută pe internet un produs ca cel vândut de tine sau un serviciu ca cel prestat de tine.
Desigur, un „urcuș” modest se poate obține și dacă advertorialele care fac referire la business-ul tău sunt postate pe site-uri cu autoritate medie sau mică, adică pe site-uri cu domenii aflate la început de drum sau care nu acoperă decât câțiva dintre factorii analizați. Totuși, atunci când ascensiunea aceasta timidă și fără vlagă va înceta, va începe în mod firesc și coborârea, lăsând loc firmelor concurente să se bucure de popularitate.
Nu te mulțumi cu un foc de paie! Apelează la serviciile de promovare care merită, prestate de profesioniștii care colaborează cu site-uri credibile și populare la nivel național, puternice, aclamate de foarte mulți din lumea bună a marketingului online și a publishingului. Grija pentru destinația advertorialelor scrise pentru tine reprezintă un semn cert de calitate.
Agenția care asigură promovarea ta pe site-urile cu autoritate ridicată
Numai agenții precum WhiteAd Media au servicii de calitate și toate platformele media folosite aici au o bună autoritate, de cel puțin 40.
Poate că te vei întreba – dacă advertorialul este scris bine, mai contează unde ajunge să fie publicat? Cu certitudine! Numai într-o publicație cu autoritate +40, articolele de calitate au impactul scontat. O anumită agenție de marketing online, concentrată pe promovarea de calitate în media de calitate, nu se abate niciodată de la aceste valori.
Acest lucru o diferențiază de pleiada de agenții de marketing online care compun o piață atât de fragmentată! Autoritatea mare a unui site aduce un plus de credibilitate asupra link-ului către site-ul tău, conținut în articolul de calitate. Atâtea „plase de siguranță” îți permit să te avânți fără dubii și să iei legătura cu WhiteAd Media.
Ranking mai bun
Așadar, pregătește-te pentru un ranking mult mai bun în Google, pe cale de consecință pentru un trafic mult mai mare pe site-ul tău (pe anumite cuvinte cheie) pentru mult mai mult timp, apoi pentru din ce în ce mai multe solicitări și întrebări din partea potențialilor clienți. Cu alte cuvinte, pregătește-te pentru creșterea business-ului!