Află încă din primul paragraf trei dintre beneficiile unui articol bun din presă care îţi recomandă afacerea:

  1. ajungi la potenţialii tăi clienţi şi ei ajung la tine;
  2. faptul că articolul (advertorialul) se află pe un site premium ajută site-ul tău să crească;
  3. articolul are şanse mari să devină viral și să fie preluat de către alte publicaţii online.

Vrei mai multe? Citeşte mai multe

Ai impresia că afirmaţia din titlu este o speculaţie?

Toate legendele pornesc de la un sâmbure de adevăr, nu-i aşa?

Toate afacerile, mai ales cele online, cresc prin expunerea la publicul larg şi evidenţierea faţă de înfundatul şi enervantul zgomot de fond.

Până la urmă, esenţial e să priveşti promovarea online ca pe o investiţie şi să îţi pui întrebarea:

• De ce nu?

• Revenind la

beneficiile unui articol bun din presă:

4. cititorii detaşaţi şi neinteresaţi devin prospecţi implicaţi şi doritori tocmai pentru că au văzut o referire la tine (afacerea ta, business-ul de care te ocupi) pe un site uriaş generalist, de nişă sau de ştiri.

Referirea într-o asemenea manieră profesionistă şi atractivă, într-un articol postat de curând sau care încă mai e distribuit, chiar şi după doi-trei ani de la publicare îți va marca afacerea în cel mai  bun sens cu putință.

5. notorietatea și credibilitatea afacerii tale va crește – vei fi privit ca un expert în domeniul tău.

6. articolele din presa au foarte multi cititori, trafic imens, deci potențiali cumpărători​ pentru tine.

7. site-urile de presa ​sunt foarte bine cotate ca si autoritate​. Știm cu toții cât de mult contează in procesul SEO link-urile do​-​follow puternice.

8. este o investiție de durată prin faptul că articolele postate vor rămâne permanent în trustul de presă și vor putea fi accesate oricând.

9. vei fi înaintea competitorilor tăi (este posibil ca ei să facă rabat de la calitate și să nu aleagă acest fel de promovare online).

Content is still a king ♣

Rolul conţinutului de marketing este extraordinar şi va mai fi astfel mult timp de acum înainte!

Partea de content marketing este acoperită într-o mare măsură de conţinutul relevant care implică un anumit brand şi care este găzduit de terţe părţi.

Iată de ce se poate spune că un subiect bun tratat într-un articol de pe un site cu reputaţie bună (în traducere de specialitate, cu autoritate bună şi cu trafic imens) recomandă întotdeauna ceva, o idee, un produs, un serviciu sau un brand.

• Întrebarea este: textul are legătură cu business-ul tău sau nu?

• Gândeşte-te, dă un răspuns, apoi acţionează!

Articol in presă?

Miza este

  • linkbuildingul de calitate
  • investiţia cu rezultate pe termen scurt (articol popular)
  • pe termen mediu (buna indexare în Google şi un ranking mai bun al site-ului)
  • și pe termen lung (recurenţa subiectului tratat în text readuce în discuţie brandul tău).

Apoi, cu brandul mai cunoscut, mai vizibil, mai puternic, vei putea pune altfel problema: în marketingul online contează autoritatea transferată de la aceste site-uri mari către site-ul tău, cu notorietate mai mare în domeniu sau pe nişă, cu firmele de la competiţie în dezavantaj net.

Vei transforma în acţiune nouă ideea de demult de a face investiţii, vei considera că e momentul pentru scoaterea unor proiecte de la sertar, vei da curs diversificării în orice sens şi

• de ce nu?,

• îţi vei consolida afacerea.

Firma ta creşte uşor, sănătos şi frumos.

Sună bine pentru tine? ♫

Eforturile de marketing întreprinse de orice companie trebuie să acopere zona de content marketing.

În afară de conţinutul propriu de pe site, este logic să existe articole de calitate din spaţiul virtual, publicate de platforme de notorietate şi relevante pe secţiunea în care se află.

Este important să existe link-uri bine puse în context şi care ajută şi ca site-ul tău să devină mai uşor de găsit la căutările în Google.

Este important ca site-ul tău să fie perceput de Google ca un site recomandabil.

Este important ca site-ul tău să fie perceput şi de cititorii platformelor respective ca un site pe care merită să îl vizitezi!

Suntem categorici pentru că suntem o agenţie de marketing digital specializată în promovarea în presa premium prin intermediul advertorialelor.

• Noi, WhiteAd Media,

cunoaştem îndeaproape motivele indubitabile pentru care merită să plăteşti relativ puţin pentru lucruri cu adevărat inteligente, care se petrec în lumea bună a spaţiului online.

Nu dezvoltăm noi înşine business-uri în locul celor care le deţin, dar ajutăm antreprenorii să facă asta cu uşurinţă, mai sănătos şi mai frumos.

Ce spui, un articol de calitate, care să te avantajeze şi care să cuprindă un link către site-ul tău de prezentare sau către magazinul tău online, postat pe www.adevarul.ro, www.antena3.ro, www.a1.ro, www.ziare.com, www.libertatea.ro, www.observator.tv sau www.jurnalul.ro, sună bine pentru tine?

Scrie-ne pe office@whitead-media.ro și solicită detaliile și promoțiile!